Σάββατο 30 Απριλίου 2011

The booze market


Λίγες μέρες μετά...


Σχεδόν δέκα μέρες μετά το the booze market επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να γράψω λίγα λόγια για όλα όσα έγιναν εκείνες τις επτά ημέρες, αλλά και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάποιους ανθρώπους που με στήριξαν καθ' όλη τη διάρκεια με τη παρουσία, την βοήθεια, τις ιδέες και την υπομονή τους.

Λοιπόν και τι δεν μπορώ να πω για αυτές τις επτά ημέρες! Τα μεσημέρια και τα βράδια κυλούσαν με τα πάνω και τα κάτω τους, με βροχή με ήλιο, με κρύο με ζέστη (όχι και τόση τις περισσότερες φορές)! Με φίλους να έρχονται και να φεύγουν, με επισκέπτες αποφασισμένους αλλά και αναποφάσιστους. Άλλους που ψώνιζαν για τους ίδιους και άλλους που έψαχναν ένα δώρο για τους αγαπημένους τους. Με πεντανόστιμες λιχουδιές από τους Muffins & more, που μας έκαναν για άλλη μια φορά να γλείφουμε τα δάχτυλα μας ! Επτά ημέρες γεμάτες δημιουργικότητα και ταλέντο που δύσκολα θα μπορούσα να τις ξεχάσω!!

...Και κάπου εδώ θα ήθελα να αναφέρω κάποιους ανθρώπους και να τους πω ένα τεράστιο ευχαριστώ για όλα όσα έκαναν για μένα! Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μητέρα μου για την στήριξη και τη βοήθεια της, χωρίς εκείνη “ΣΙΓΟΥΡΑ” δεν θα είχα κάνει απολύτως τίποτα! Τα παιδιά, κα. Μαρίνα και κ. Γιάννη, του The Booze market, για όλη την βοήθεια, την στήριξη και το “αερόθερμο” (που τόσο πολύ είχα ανάγκη τις κρύες ώρες!).

Στη Γεωργία Παρασκευούδη (αδερφή και φίλη) ένα απλό ευχαριστώ σίγουρα δεν φτάνει για την καθημερινή παρουσία της δίπλα μου, για τα καταπληκτικά κουτιά με κολλάζ που κατασκεύασε, το φαγητό που μου έφερε και άλλα πολλά πολλά, που με τόσο διακριτικότητα έκανε για εμένα. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Κωνσταντίνο Αντωνάκογλου για την επιμέλεια και την εκτύπωση των καρτών του My little runaway αλλά και για την υπομονή και την στήριξη του. Tον αδερφό μου George Lemons αλλά και τον πατέρα μου για όλη τη σημαντική βοήθεια τους. Τις φίλες μου Χριστίνα Χατζηδάκη, Χρυσιάννα Παππή και Σταυρούλα Νικολακάκη για την στήριξη και την παρέα τους! Τέλος όλους τους φίλους και φίλες που πέρασαν να με δουν και να πιουν μια μπύρα ( και δύο καμιά φορά) μαζί μου αλλά και όλους όσους με στήριξαν με τις αγορές και τα τόσο καλά τους λόγια, πολύ σημαντικά για αυτά τα πρώτα μου βήματα. Σας ευχαριστώ όλους και ελπίζω σύντομα να σας ξαναδώ και να τα ξαναπούμε.

Ο κύκλος του The booze Market έκλεισε με το πιο ιδανικό τρόπο και εύχομαι σύντομα να επαναληφθεί..


Φιλικά

Angel

1 σχόλιο: